Followers

Wednesday, February 24, 2010

Kesayanganku...




Semalam my hubby ajak pegi Packson, si Aishaa ikut sekali.Aku nak pegi beli kasut...tapi colour yang dicari x ada...frust juga...tapi dapat jugak 2 pasang kasut..he..he...semuanya myhubby yang pilih..aku ikut aje...orang nak beli....he..he..Aishaa pun mengamuk nak juga kasut...tapi dia nak kasut Ben 10...kat situ mana ada Kasut Ben 10....merajuk la anak kesayangan aku tu....tapi kalau bercakap....x berhenti...ini gambar dia..Amboi!!!!..anak umi posing....bukan main...

5 comments:

Anonymous said...

merpati blue:
comeynye anak akak..mesti suami akak hensem dgn akak mesti lawakan.. saya doakan akak dgn kluarga bahagia hingga ke akhir hayat... dapat anak-anak yang soleh dan solehah amin.... anak akak yg ni comey laa akak.saya nak ambik die jdi bakal isteri anak sedara saya boleh x?

azi said...

Siapa ni..? Terima kasih la atas doa dan pujian tu.Mudaha-mudahan semua doa-doa akan dimakbulkan Allah S.W.T . Amin.

Anonymous said...

merpati blu:
mcm akak jugak manusia biase....

Ibu Sayang said...

Salam Azi,

Anak Azi ni comel dan pandai ber`possing'...

azi said...

Salam Ibu....Terima kasih le "masuk" blog saya ni...(Baru nak belajar2)he..he......malu aje kat ibu....Ibu, itu anak saya yang bongsu...Nur Aisyaa Soffiyah namenye...dah lama x tulis ni...asyik tengok blog ibu saja...