Followers

Wednesday, February 17, 2010

Sunyi...

18.02.2010
Khamis.

Hari ni aku keje rasa x syok je..x de mood...boring sangat-sangat...tapi buat jugalah, sebab dah dibayar gajikan...so faham-faham lah ye...x kan nak makan gaji bute je....Persekitaran ofis aku hari ni pun x menarik....dah dekat 5 tahun aku keje kat sini...tapi keseronokan yang sebenar mcm keje dulu2 x ada...nak mencari yang bersesuaian dengan jiwa dan keinginan kita bukannya senang...kite pun bukan tentu orang suke...ye tak?. Apapun . kat sini aku dapat banyak pengalaman...semua itu mematangkan dan mengajar aku untuk lebih mengenal erti hidup ini...sebenarnye aku begitu rindukan kawan-kawan dan adik-adik ofis lama dulu....aku ada tempat untuk bermanja..tempat untuk mencurah kasih...setulus hati...kami saling tegur menegur...

Kawan,
Adalah orang yang sentiasa berada disekeliling kita
Ketawa bersama...tapi menangis....tak le...
x Boleh curahkan rasa hati....

Sahabat karib,
Adalah orang yang ketawa bersama, menangis pun bersama...
Boleh le nak ceritakan hal pribadi sikit-sikit.....
dan kadangkala membuatkan kita gembira..

Sebenarnya sahabat yang paling baik dan boleh dipercayai...adalah diri kita sendiri.
Aku sebenarnya suka menyelesaikan masalah aku sendiri....dari dulu lagi....

1 comment:

Anonymous said...

merpati blue:
nape puan mcm patah semangat je? mane2 tpmt keje pun ade mcm nie,sabar ye...susah utk kite dapat kenal mana kwn mana lawan..kdng2 org kite kwn rapat rupenye gunting dlm lpatan..sama2 kite beringat, nak berkawan biarlah berpada-pada...