Followers

Thursday, February 24, 2011

Salam Jumaat...

Pejam celik, dah hari Jumaat ...nak masuk minggu baru pulak... Hari ni, tak le sibuk sangat sebab anak2 semua bercuti....cik abang saja bekerja hari ni...seperti biasa....pagi2 aku dah masuk dapur memasak untuk anak2....sarapan pagi tadi, aku cuma sediakan karipap segera dengan keropok lekor Terengganu...anak2 memang suka....lepas tu baru aku masak untuk makan tengahari pulak.

6 comments:

kak Erna said...

Assalam azi..sedapnya lauk..
besarnya udang..nampak udang tu teringin pulak nak masak udang..semalam dah buat sambal udang..tapi udang kecik je..

azi said...

Wsalam kak...
Kat rumah, tiap hari mesti ada sambal...tak kiralah sambal apa...budak2 suka pedas..udang kalau masak lain, memang x jalan...akak...sedap nampak rendang akak semalam..nanti bagi resepi ye...

kak Erna said...

azi..rendan akak tu..guna perencah segera aje..cuma campur santan aje..
kalau kita dekat..akak dah bagi azi cuba...
perncah tu..ornag sini buat..tak de dipasaran..jadi tak tahan lama..tak boleh pos..

azi said...

Akak...
Perencah tu tak tahan lama ke kak?...ka;au tak boleh akak poskan ye...saya suka rendang Ng 9....dulu pi PD....saya singgah beli lemang dan rendang kat tepi2 jalan sebelum sampai Teluk Kemang .....

Nieza said...

kak azi, menariknya menu akak ni mcm mana saya boleh tak perasan ni kak....semua nampak sedap ni.

azi said...

Nieza....
Akak , anak2 sambal no.satu..Nieza...kat Penang, keje kat mana ye..akak dulu keja kat penang jugak....