Followers

Saturday, April 16, 2011

Contest Komensen...

Ini cubaan kali kedua...tadi saya dah N3 pasal Contest ni...tapi hilang....mungkin saya terdelete...maklumlah saya ni bukan pandai sangat......Setelah membaca Coretan kak Erna mengenai contest ni..saya teringin nak mencuba..sekadar suka-suka..

Pak Ngah : Hello..Along..Abah ni....emmm...hari nikan besday mak kau....jadi..Abah nak pinjam duit le...boleh tak?...Abah dah janji dengan Mak nak belikan dia gelang besar untuk hadiah harijadi....tapi baru Abah sedar..duit Abah dah habissss...kan hari tu baru belikan Mak keta baru....hu..hu...dia nak hari ni jugak.....tu Abah tengok dia dah pegang telefon tu...mesti dia call kawan2 dia bagitau dia dapat gelang baru dan nak tunjukkan kat diorang.......tolonglah Along...kalau tak ...matiiiii Abah...

Mak Ngah : Hello..Nora...aku ni..jangan lupa petang ni..mai rumah aku...nak tunjuk gelang baru..ajak si Timah sama ye...


12 comments:

al-lavendari said...

terima kasih kerana ambil bahagian ..

memang makngahnya suka gelang ! hehe

azi said...

En. AL...
Buat Mk Ngah...jangan marah ye...Mak Ngah..saya sekadar mengusik saja...he..he...

kak Erna said...

Azi..ha..akak dah berjaya..selapas aje akak buat semalam..akak ternanti2kan azi punya n3 dan alhamdulillah..akhir nya..azi ikut serta jugak.
semalam masa akak buat akak ingatkan azi dan ..akak harap azi jugak kan turut serta.
tahniah..azi dah turut serta.

azi said...

Akak..
Jangan marah ye kak..saya ikut akak...he..he..
Bila baca coretan akak...tiba2 rasa teringin pulak nak ikut....tapi sayakan budak baru belajar...first time N3..tiba2 hilang....dan saya cuba lagi....semoga kita berdua berjaya akak..he..he..

kak Erna said...

azi..buat apa nak marah..suka lagi ada..seronok ada kawan.yang menyertai.
cuma bila yang muda2 buat GA..ke..kontes ke..akak segan/malu nak join..kan akak ni dah veteran..he..he he..

azi said...

Akak..
terima kasih ye sebab selalu menyokong saya...saya yg. sepatutnya malu dgn. akak..saya ni baru lagi dlm. dunia blog ni...akak ajarlah mana yg. patut ye..he..he..sebab org "Veteren" selalunya lagi pandai...jgn marah ye akak, saya gurau saja..akakkan muda lagi...he..he..

~ yus ~ said...

oo makngahnya suka gelang ya...

gud luck!

dwaty said...

hahahahahaha.... adoi... gelang ac mizal ker cik ngah oiiiii????

azi said...

Yus...
Bukan setakat Mak Ngah...akak pun suka gelang..ha..ha..TQ ye sudi folo akak..

azi said...

Dwaty..
yelah...he..he..Mak Ngah nak Gelang Besar macam rantai basikal tu..baru boleh
"menayang" kat kawan2...ha..ha...

Nieza said...

kak, pakai gelang besar2 mcm mami jarum la....hehe

azi said...

Nieza....tapi gelang Mak Ngah besaq lagi dari Mami jarum...he..he..Nieza..akak tak pandai..itu saja yg. terfikir....saja suka2...