Followers

Tuesday, August 27, 2013

Kursus...

Assalamualaikum..
Alhamdulillah, dapat lagi kita bertemu disini ya...minggu ni, baru hari ni dapat berjalan-jalan ke rumah kawan-kawan baca cerita terkini depa, saya sebenarnya baru balik dari berkursus di Port Dickson. Dah bertahun jugak saya tak menjejakkan kaki ke PD, banyak jugak perubahannya.



Di PD, kami berkursus di Avillion Admiral Cove. Saya sebilik dengan Puan Ku Arnieda, adik satu jabatan tapi dari Pulau Pinang. Selalu kalau kursus sekali, memang kami akan minta agar ditempatkan sebilik.
Seronok sebilik dengan Ku ni, dia suka ketawa dan buat lawak, lagi satu hobi dia, suka ambik gambaq.

Antara gambar-gambar yang diambil oleh Ku Arneida.
Saya paling suka sungguh pemandangan pada waktu senja, cantik sungguhhh..


















 Bila tengok kolam renang ni, teringat anak-anak, depa kalau dapat mandi, lagi tak disuruh naik, memang tak naik la...
Adik Ku Arnieda ni suka suruh saya posing ala model macam tu..ha..ha., saya pun apa lagiiii, pantang disuruh.....antara semua gambaq yang diambil Ku, saya paling suka gambaq ni...
cantik pemandangan kat belakang tu.

(saya masukkan kat sini untuk kenangan saya sendiri dimasa depan..lagipun kat blog ni lah tempat saya simpan semua gambar-gambar, tak pernah nak cuci pun...:)


Saya dengan Puan Ku Arneida.
Cantik tau Ku ni, macam peranakan muka dia tu.
 Harap jangan jemu tengok gambaq saya yaa..:)
 Bersama rakan-rakan satu kursus dari negeri yang berlainan.
Ku kiri sekali.

Rasa cukuplah cerita buat kali ni, ada kesempatan, kita berjumpa lagi.
Saya nak jalan-jalan kat rumah kawan-kawan pulak.
Banyak betul cerita yang saya tertinggal...

Wassalam.

14 comments:

Kakzakie said...

Berkawan dgn mereka yg pandai mengendali kamera inilah dapatnya azi.. cantik semua pemandangan yg diambil, ditambah kawan yg menggayakan pun cantik juga, jadilah macam model sesekali azi:)

Ain Noraini said...

azi,lawa la..nnpk azi mcm dah kurus jer...

mesti seronokkan kursus kat situ..pemandangan pun cantik...

MulutPayau said...

Subhanallah ..cantiknya gambar pamndangan tu..
Seronok kan kursus kalau jumpa geng satu kepala...

Zaitun said...

Mana boleh jemu kalau tengok orangnya comel.

Sayu hati kalau pandang laut.

Nafira usof said...

Salam Kak Azie..
haini baru nampak gambar akak yang jelas.. banyak gambar plak tuh.
memang sonok kalo dapat kawan yang suka amik gambar.. kita pon x segan nak posing sama kan~

Zura ingat akak suri rumah.. :)

azi said...

Kakzakie..
Model tua kakakkk..ha..ha...

azi said...

Ain...
mana kurusnyaaa...makin berisi adalah..tapi azi suka sebab dalam gambaq kali ni nampak kurus pulak...:)

azi said...

MP..
selalu azi kalau kursus sekali dengan Ku, memang akan minta tiduq sebilik...senang sebab dah kenalkan...tapi lepas ni tak dapatlah sebab Ku akan tukar jabatan dah..

azi said...

Kak Zai...
lama ye akak cuti berblog...rindu nak baca cerita akak..mesti sibuk dengan anak menantu dan cucukan...semoga akak gembira selalu...:)

p/s masa matahari nak terbenam, saat yg paling cantik akak..

azi said...

Zura...
akak bekerja zura....tapi sebagai kakitangan biasa saja, ...dah tua dahhh..he..he

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik gambar-gambar ni. Kursus kat sana tak naik bot sekali ker akak?

azi said...

PMDR..
tak dan nak naik botttt...jadual kursus padat sampai malammm...:)

Acik Erna said...

assalam azie..nape tak habq ada di PD..kot tak b oleh jumpa..dari opis akak nak ke PD tak jauh mana pun

azi said...

Wsalam akak...
Mula nak call jugak nak suruh akak datang jumpa saya kat PD...tapi takut jauh dan ganggu akak pulak...saya ajak juga pemandu van kami singgah seremban, tapi semua tak mau...saya memang teringin nak jumpa akak...tak boleh lupa kek karemal yang sedap tu....:)