Followers

Sunday, January 23, 2011

Hasil tanganku ....

Salam...entah mengapa malam ni aku dilanda Mood rajin...dah lama aku tinggalkan kerja-kerja "kerastangan ni...".Bila aku tengok botol sos Linggam yang dah habis tu... terus tanganku ini berjalan..he..he...tapi hasilnya tak lah secantik pakar....semuanya aku gunakan bahan-bahan lebihan "Kerastangan " yang lama...Inilah hasilnya ....

4 comments:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam azie,

mama singgah ziarah ni :)))
nice blog! keep wrting...

azi said...

Waalaikummussakam Mama Zainab...
TQ sudi ziarah saya...selama ni saya selalu ikuti perkembangan Mama dgn. PDKM...

kak Erna said...

salam azi..keras2 pun hasilnya cantik..
blog azi pun akak suka..sebab banyak bunga ros, cantik..suka akak tengok dan suka melawat kesini

azi said...

Wksalam Kak Erna....
TQ sebab selalu sudi singgah di sini..rasa terharu sangat..nak tahu, saya suka sgt bunga ros..sbb tu buat apa pun mesti ada bunga ros..kerastangan tu saya cuma gunakan botol sos aje...kalau akak suka...nanti saya beri nak....