Followers

Wednesday, January 12, 2011

Tahun Baru 2011.....


Salam...
Hari ni sudah masuk hari ke 13 kita di tahun 2011....baru hari ini aku berkesempatan untuk menulis balik di dalam blog yang telah lama aku tinggalkan ini....
Semoga tahun 2011 ini akan memberikan kebahagian, kegembiraan dan lebih dimurahkan rezeki buat kami sekeluarga...emmmm...tahun ini tahun yang ke 16 aku bergelar isteri...rasanya seperti baru saja perkahwinan kami....moga-moga perkahwinan kami akan kekal hingga ke akhir hayat.Tahun lepas kami menyambut Ulang Tahun Perkahwinan yang ke 15 tahun...suami membawaku "Honeymoon" ke Beijing,China...sebenarnya aku tak mengharapkan apa-apa....sebab yang lebih penting dia menyayangi aku dan anak-anaknya...

2 comments:

ZurHeritage said...

Selamat Tahun Baru,.,,jgak kak Pah.. mintak2 tahun nie..dapat pi honeymoon kt korea pulak yeee...hehhehehehe

azi said...

Cik Adik oii...he..he....rasa2 orang yang menulis tu la yang pegi honeymoon kat Korea...aha..ha..