Followers

Saturday, February 12, 2011

Bunga Ros kesukaanku...

Salam.... emm...dah 3 hari talian Internat kat rumah tak boleh guna...bukan apa...kabelnya dicuri oranggg...geram betul...ni..aku N3 gambar ni masa aku datang kemas2 Homestay...nasible kat Homestay ni ada talian Internat.... Tak tahu apa nak N3 kali ni....tiba2 aku teringatkan Kak Erna...dia kata dia sukakan Bunga Ros yang ada kat Blog aku ni...so...akupun ambiklah gambar bunga2 ros yang ada kat dalam rumah...ha..ha..kat luar ...yang hidup punye..tak ada le pulak...

2 comments:

Acik Erna said...

as salam azi..terima kasih banyak..memang suka sangat..cantik2 bunga rosnya.
ari ni baru boleh online..selain dari kurang sihat..anak sedara pulak meninggal semalam

azi said...

Salam akak...
patutlah...saya dok tunggu juga N3 akak...akak tahu, sehari tak baca...rasa rindu le pulak ...he..he..dan Takziah untuk akak ye...semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman...