Followers

Friday, February 18, 2011

Hari Rehat Sabtu...

4 comments:

kak Erna said...

assalam azi..banyak lauk azi ari ni..
akak pun nak cuba juga siakap kukus tu nanti
azi tuliskan lah resepi dia.
rasanya sekarng ni akak sesuai makan yang kukus2kan..nak jaga kesihatan.

azi said...

Wsalam akak...
He..he..akak...nak resepi ye..bolehhh..nanti saya N3 special buat akak...tapi resepi saya, main campak aje kak...tak tahu le sedap ke tidak...tapiii...arwah Walid memang suka kak...nanti akak cuba ye...Oh ya...cantik
"wajah " baru akak....sukeee..

Ibu Sayang said...

AS Salam Azi,

Banyak tul lauk yg dimasak, semua nampak sedap. Kalau boleh letak le resepinya, boleh ibu try

azi said...

Salam Ibu...
Nampak aje sedap bu...tapi belum tentu sedappp..he..he...cik abg..mcm tu Ibu..suka lauk byk..tapi saya masak sikit2 saja le...Ibu ...resepi ikan siakap..saya dah letak kat N3 baru ye..ibu cuba lah..