Followers

Sunday, March 20, 2011

Hari Hujan Lagi....

Assalamualaikum...
emmm....hari ni saya tak berapa sihat...sakit perut dari malam tadi lagi.....ni mungkin sebab makan malam kat luar malam tadi....tapi yang herannya, saya sorang yang kena....dari malam tadi saya berulang alik ke tandas, tak tau berapa kali.....nasiblah menjelang tengah hari tadi sakitnya dah semakin berkurangan...tapi hari ni saya terpaksa bercuti le.....harap2 esok saya dapat bekerja seperti biasa......

Petang tadi, kat SP hujan turun lagi dengan lebatnya.....Aishaa pulak menrengek minta saya buatkan Cucur Manggi.....Cucur ni kakak ipar saya yang ajarkan....budak2 suka dan senang saja cara nak buatnya....dan satu lagi....semalamkan saya ada buat Puding Gula Hangus.....nak jadi cerita..Puding tu mendapat sambutan diluar dugaan.....saya hanya sempat makan sikit saja....dan petang tadi, saya buat lagi satu adunan...tapi sayangggg...saya terlupa pulak nak masukkan perasa Vanilla....rasa dia kurang sedap la....

3 comments:

kak Erna said...

azi..cuaca sekarang ni tak boleh dijangka kan..
diN9 pun sama..hujan jugak..
dari pagi..petang akak keluar jugak belikan ubat untuk anak..
dah lepas maghrib nampak teruk..terus pi klinik 1 malaysia lagi..malam semalam dah pegi..
baru balik ni..
tu yang akak tak de buat n3 baru cerita pasal menu tu..risau tengok kan dia..

kak Erna said...

azi..lupa pulak..tulis la resepi..dua2 tu..nak cuba jugak lah nanti..
macam sakit perut azi dah ok ke..tu yang kadang2 buat akak malas nak makan kat luar tu..
bila balik ada aje yang sakit..
kaau tak ayah.anak..
ni azi pulak ye..sesekali nak jugak makan kat luar kan azi..
akak harap azi dah sembuh dan sihat kembali..

azi said...

Salam buat akak yg.jauh dimata..he..he..
Akak...memang sekarang ni musim hujan...di SP tiap2 petang hujan....nasib anak2 tak demam, diorang ni kadang2 , bila kita tak nampak, suka main hujan.....harap anak akak akan cepat sembuh, akak janganlah bimbang ye....
Akak tahu, saya masuk toilet malam tadi 12 kali....Ainaa yang tukang bilang..he..he.. rasa letih sangat....saya rasa sebab petang saya makan mee, keluar pulak makan bihun tomyam...nasi tak makan pun semalam...tu yang angin tu...akak nanti saya N3 resepi tu...Cucur Manggi dan Puding Gula Hangus...akak, nak cuba tak ayam masam manis...senang saja tapi anak akak mesti suka...nanti saya N3 untuk akak ye...semoga akak akan suka dgn. 3 resepi tu...bye..