Followers

Saturday, March 19, 2011

Hari Hujan..





Assalamualaikum.......
Kat SP sekarang ni hujan lebat sekali...siap dengan guruh dan petir....anak2 perempuan saya yang dua orang tu.......siap mengekor kemana saja saya pergi sebab takutkan bunyi guruh....Along pulak...memerap dalam bilik dari tadi....hujan....tak boleh keluar rumah le...
Petang2 bila hari hujan ni...biasalah...perut mesti laparkan....saya selepas menyediakan hidangan tengahari tadi, sempat juga buat Puding Gula Hangus....rasa teringin pula nak makan hujan2 ni, lagipun dah lama tak buat....dan tadi, anak2 minta saya buatkan Mee Goreng Mamak pulak untuk minum petang......


2 comments:

kak Erna said...

azi..disini pun sama..lepas akak masak2 tadi ingat nak rihat dan tengok drama kat tv..sekalinya hujan lebat dengan petir dan guruh..astro pun apa lagi la..hilang gambo le..
akak cuma dapat tengok tv je..tapi tak dapat tengok cerita yang ditayangkan..

azi said...

Akak...
He..he....akak tau bila baca cerita akak..saya ketawa sorang2...sampai anak saya yang no. 2..Ainaa tanya...awat Umi?..dia terkejut tgk. saya ketawa sorang2...kesian akak...dpt.tgk. tv saja ye...tapi gambarnya .....x ada....itulah Astro....time hujan aje...x ada gambar....ingatkan kat SP saja hujan....N9 pun hujan jugak ye...