Followers

Wednesday, March 9, 2011

Kursus lagi...






Salam.........

eeem...rasa rindu pulak 4 hari tak menulis disini....tak tahu nak N3 apa...sebenarnya saya baru balik dari berkursus di Penang....seronok juga sebab dapat menambahkan pengalaman....kursus sebelum ini yang saya hadiri dalam bulan Feb lepas, dibuat kat dalam hutan, kamera pulak tak bawa, jadi tak dapatlah nak ambik gambar.....jadi saya lepaskan geram kat Penang ni...he..he....disini saya letakkan gambar-gambar yang sempat diambil di sana bersama teman-teman sekerja kursus untuk Teman yang jauh di rantauan...emm...Nieza....TQ ye sebab sudi ziarah walau akak tak buat N3 baru....

6 comments:

kak Erna said...

azi..seronokkan..sesekali pi kursus..selain dari menambahkan pengetahuan dapat juga berjumpa teman2 dan menambahkan kenalan..

azi said...

Salam Kak Erna...
Selamat kembali kak....rindu nak baca komen dari akak ..he..he...
Akak..memang seronok kak...kalau p kursus bersangkutan dengan keja kita..baru semangat...dan dapat jumpa kawan2 baru dari lain2 negeri....eh..akak...bilalah kita dapat berkursus sekalikan..he..he..

Nieza said...

assalam kak Azi, sorry terlepas pandang tgk n3 akak ni...muda jelita lagi akak ni yer...hehe btw bestkan pi kursus nieza lama dh tak berkursus ni..seronok jumpa kwn2 kalau satu malaysia lagi best dpt kenal2.

azi said...

Nieza...
He..he...sebenarnya, bila balik kursus hari tu, akak tgk. Nieza setia ziarah akak wpun x ada N3 baru...TQ ya...kursus ni seronok kalau kena dgn. kerja kita...dpt kenal kawan2 baru dari satu Msia..Nieza..akak dah tua dah...4o tahun dah....he..he..Nieza...Nieza ni Dr. ke atau Nurse?...maaf ye kalau salah ?.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam azi,

sesekali dapat berkumpul dengan rakan untuk berkursus best jugak kan....kak nab tengok azi comeyyy...take care!

azi said...

Wsalam Mama Zainab / Kak Nab..
Kak Nab, dulu saya bahasakan akak , akak Nab, akak bahasakan diri akak Mama, jadi saya pun panggillah Mama Zainab wpun x sesuai sebab akak muda lagi...tapiiiii saya rasa...mesra gitu...sekarang saya panggil kak Nab ye...he..he..
Akak, memang seronok kursus ni, dpt kenal rakan2 baru & tambah pengetahuan...Akak, comey ke saya?....ha..ha...dah tua le akak...