Followers

Thursday, March 3, 2011

Kek keju Untuk Berbuka Puasa...

emm...Cik Abang dah bising2..kata saya dah gemuk sakarang...he..he...memang pun...perut dah nampak 2 3 lapis. Nak kurangkan makan memang susah...Jadi..saya berpuasa. Dalam seminggu tu..dua tiga hari saja saya berpuasa. Harap2 lepas ni kuranglah sikit lemak kat perut ni..he..he...tapiiii..yang seronoknya...makanan untuk berbuka puasa...saya teringin sangat Kek Keju..tengok Nieza duk tayang kek keju yang dia buat, saya rasa terliur sangat....jadi saya suruh cik abang belikan Kek Keju....ha..ha...inilah Kek Keju tu..nak buat tak pandai....

4 comments:

Nieza said...

amboi kak berbuka puasa dgn kek keju lak...itu sudah melampau...bak mai setgh loyang nk tumpang rasa...hehehe

samalah nieza pun kak bdn memang naik dh berkilo2 dah sejak dok Finland ni...baju lak semakin kecik mr.hubby dh bising asyik beli baju lain jer...apa nk buat msk jer keja kita kat sini pastu mkn tak abis syg lak nk buang kita yg abiskan..haha mana tak gemuk kan...nanti nk kena posa sunat gak la...:)

azi said...

he..he..Nieza..akak kalau kat rumah, memang asyik mengunyah aje...makanan x habis, kita yang habiskan...sungguh Nieza..perut akak dah berlapis2...nak pakai baju apapun x cantik...Nieza..akak teringin tgk. Kek yang Nieza buat..bila posa, terus teringat..tu yang suruh cik abang beli...bila la akak dapat rasa sendiri kek yang Nieza buat ye...he..he..

kak Erna said...

asallam azi..kek keju?..akak pun suka sedapkan..
azi..tak gemuk mananya azi tu.masih cantik lagi..
kalau baju dah tak boleh pakai maca nieza katan tu..bukannya kita dah gemuk tau..baju tu yang dah mengecut..akak pun macam tu..
baju lama simpan dalam almari..jadi mengecut la..he he..

azi said...

Wsalam Kak Erna...
Akak..rindunyer saya pada akak....dah "kembali" ke ?. memang saya terasa percutian akak sebab hanya akak dan Nieza sajalah yg. setia pada blog saya ni...
Akak..he..he...saya ni gemuk kat perut kak...berlapis2...baju byk. sempit kat situ le...he..he..