Followers

Friday, April 8, 2011

Bakul Murah.....


Assalamualaikum...


Percaya tak kalau saya katakan, empat bakul diatas tu harganya cuma RM 8.00 sahaja....emmm sebenarnya bakul tu saya beli masa balik rumah MIL minggu lepas. Dalam Perjalanan balik, Cik Abang singgah di Pasar Sehari dekat A.Setar...bermacam jenis barangan dijual di situ...dari barangan Antik hingga ke pakaian biasa...kalau tudung tu, berjenis2..rambang mata dibuatnya. Hari saya pegi tu, hujan...jadi penjual Bakul tu, lelong saja bakul2 yang ada...orang berebut2 membelinya...saya cuma sempat ambik 4 bakul itu saja. Cik Abang kata, bakul2 tu barangan terpakai...tapi saya bersyukur,,,sebab bakul2 tu masih cantik lagi ...macam baru dibeli....nanti saya akan pakaikan dia "baju"....

2 comments:

kak Erna said...

azi..akak menanti..nak tengok macam mana cantiknya bakul2 tu bila dah azi mekapkan dan pakaikan baju..nanti jangan lupa share disini tau..mesti cantik

azi said...

Akak..ha..ha...saya ni tak pandai sangat nak "mekap"kan bakul...sebab saya sendiri pun tak pandai mekap...selalu pakai bedak, celak dan gincu sahaja..ha..ha...emmmm...nanti akak tengok hasilnye ye...mekap yang ringkas2 saja....TQ kak..