Followers

Thursday, June 28, 2012

Salam..

Assalamualaikum...
Sedang buat apa tu...sebenarnya saya sedang memasak ni..he..he..tapi sempat juga  berjalan-jalan kat sini.. Nanti saya kongsikan apa yang saya masak hari ni ye. Hari ni saya masak yang ringkas-ringkas sahaja.
Kat kat bawah tu, gambar malam tadi. Guna kamera HP Along saja...gambar tak berapa clear...sebab tu saya jarang nak buat N3 keluar makan-makan kecuali saya bawa kamera Nikon saya tu...nak usung kamera tu bila keluar makan...rasa malu le pulak kalau orang tengok..he..he.. Hp saya ada kamera, tapi tak berapa cantik gambarnya....selalu gambarnya tak berapa clear..maklumlah HP saya tu cap ayam saja...ha..ha..

nanti kita jumpa lagi ye..

Wassalam.

8 comments:

~ yus ~ said...

masak apa lah tu ya kak...

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Menarik semuanya sedap belaka..

Kakzakie said...

Kakak percaya ringkas-ringkas maskan azi selalu sedap. Org tua-tua jenis air tangan sedap..

Acik Erna said...

zi kata masak rengkas..tapi tetap membuka selera suami dan anak2 kan..sedap tu

azi said...

Yus...
Akak selalunya masak yang "cepat dimasak, sedap dimakan...he..he..

azi said...

En. Abd. Razak..
Semuanya rezeki daripada Allah...syukur..

azi said...

Kak zakie..
Kakak, ha..ha..ringkas maksud saya, dalam 10 minit dah masak...he..he..

azi said...

Akak..
Saya masak yang diorang suka aje...saya ni ikut aje...