Followers

Sunday, September 22, 2013

Perkahwinan Anak Sepupu ( Anak Saudara)

Assalamualaikum.

Ini gambar perkahwinan anak sepupu saya, kira pangkat anak saudaralah, Amey. Majlis ni sebenarnya dah lama. Hari ke 4 syawal hari tu dan diadakan di D'Vista Hotel, Sungai Petani. Bila tengok dalam kamera ada gambar ni, terus  saya masukkan kat sini untuk kenangan kami sekeluarga di masa depan.   
Amey sekeluarga sekarang tinggal di Kuala Lumpur . Dulu depa tinggal di SP dan masih ada rumah kat sini. Majlis kenduri dibuat kat Sungai Petani mungkin untuk memudahkan saudara mara nak hadirkan diri ke majlis ni kot.

Pengantin baru memotong kek Perkahwinan

Amey dengan Tok Su dia, Mak saya.

Kakak saya pun tak mau lepaskan peluang bergambar dengan Amey
Saya pun sama..he..he.. Adik Aishaa sampai terpejam mata...
Kakak Ainna dengan Cik Abang masa ni ada kat luar. 

Yang tudung biru tu adik Amey, Yana dan Izat, adik paling bongsu.
Bulan disember ni, giliran Yana pulak naik pelamin
Saya tak tahu anak sapa pulak yang didukung Yana tu.
Mesti semua nak tahu mana sepupu sayakan...sebenarnya sepupu saya dah lama meninggal dunia. Meninggal dalam usia 35 tahun.Waktu tu, Amey, Yana dan Izat masih kecil lagi. Memang kehilangan besar buat kami sekeluarga kerana Arwah merupakan sepupu yang paling rapat dengan kami sekeluarga. Dalam seminggu, mesti sekali arwah akan kerumah kami. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Amin
Ini pun sepupu saya jugak, Sharifah Norlily. Time kenduri macam ni le baru dapat bersua muka.
Ini pulak cucu kak Lily . Kiranya cucu saya jugak lah ye...:) 

Semoga Perkahwinan ini akan berkekalan hingga akhir hayat.

itu saja ye cerita untuk kali ini.
Semoga berjumpa lagi
Wassalam.

25 comments:

inazamri said...

cantik baju pengantin tu,kaler pun cantik.pelamin cukup mempesona

Zaitun said...

Semoga kedua mempelai berbahagia selamanya.

Kakzakie said...

Mesti anak saudara sepupu Azi teringat org tuanya yg dah pergi - sedih juga pastinya..

Masa kenduri ini biasa kira bagaikan satu pertemuan keluarga kan Azi. Itu yg membahagiakan..

Acik Erna said...

tahniah buat pasangan pengantin semoga berkekalan selamanya

Acik Erna said...

tahniah buat pasangan pengantin semoga berkekalan selamanya

azi said...

Ina..
akak pun suka, gabungan colour tu..simple tapi menarik...

azi said...

Kak Zaitun...
Terima kasih akak. Semoga doa akak dimakbulkan Allah s.w.t

azi said...

Kak zakie..
mesti dia teringat arwah ibunyakan wpun dah ada ibu baru sekarang... memang sedih sangat hari tu kakak...

azi said...

Kak Erna..
Ye kak, semoga berkekalan selamanya...:)

Nafira usof said...

selamat pengantin baru buat pengantin. Moga kekal hingga ke syurga. Amin~

azi said...

Nafira..
aminnnn....

Ain Noraini said...

sama cantik pengantin tuu...mak saudaranya tu pun ape kurangnya masih lagi lawo tuu...

suka la tengok kaler baju pengantin tuu..cantik sangat...

azi said...

Ain..
he..he..nak kena Ain ni tau...:)

~ yus ~ said...

cantik warna baju pengantin tu kak, suka saya tengok. Pengantinnya pun cantik jugak..:)

azi said...

Yus...
akak pun suka warna tu, nanti nak cari warna tu buat baju sendiri..he..he,,

MulutPayau said...

tahniah dan selamat pengantin baru...cantik baju pengantin tu....sesuai sangt dgn pasangan pengantin tu...

ohpanduan panduan said...

Tahniah kepada pengantin..

azi said...

MP...
semoga doa MP dimakbulkan Allah...amin...:)

azi said...

ohpanduan-panduan..
terima kasih...

nea lopah said...

Selamat Pengantin baru...semoga berkekalan jodohya.

azi said...

nealopah..
terima kasih...:)

nyanyisunyi said...

Masa kenduri kendaralah saat paling seronok jumpa sedara jauh dekat..

mudah2an pasangan berkekalan hingga akhir hayat..

nyanyisunyi said...

Masa kenduri kendaralah saat paling seronok jumpa sedara jauh dekat..

mudah2an pasangan berkekalan hingga akhir hayat..

azian said...

kak azi...
canteknyaaa...pelamin cantekk...warna cantek...masa buat majlis mcm ni baru laa dpt kumpul sedara mara kan...then sebak pulak yan bila part arwah sepupu tu...huhu

tenku butang said...

Done follow sini no. 134, jom follow me back yea.. http://tengkubutang.blogspot.com/
Salam kenalan.. leh kunjung mengunjung pasni.. heeeee.. klu minat kuceng, leh follow sini sekali.. http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Cantik pengantin tu, baju pun cantikk