Followers

Monday, December 30, 2013

SALAM RINDU...

Assalamualaikum.
Salam rindu buat semua.....4 bulan rasanya masa yang lama ye saya tinggalkan blog ni..he..he...memang banyak betul sawangnya. Jenuh saya nak mengemas lepas ni. Dalam tempoh 4 bulan saya menyepikan diri ...macam-macam cerita gembira dan sedih yang saya alami...nanti ada kelapangan, Insyaallah, saya akan ceritakan.

 Dikesempatan ini, saya nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2014. Semoga tahun baru ini akan memberikan kita ketabahan, kecekalan, kesabaran bagi menempuhi kehidupan yang semakin hari makin mencabar ini. 

Sekian, wassalam.
 

10 comments:

Zaitun said...

Salam azie..semoga azie dan keluarga sihat2 belaka. Kak Zai pun rindu lama azie menghilangkan diri.

MulutPayau said...

Lamanya Azie menyepi..
Semoga sntiasa sihat..
Selamat tahun baru ya..

inazamri said...

nape senyap je kak azi?

zino said...

selamat tahun baru azie.. lama nya ilang.. hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Dah mula balik ok la..

OhPanduan said...

Setelah 4 bulan ni ada balik. ok lagi..

Kakzakie said...

Sunyi-sepi betul Azie.. harap sihat semuanya termasuk kakak Ila moga bertambah sihat..

Kakzakie said...

Salam kakak buat Kak Ilah ye Azie. Kakak doakan moga dia terus sembuh dan sihat. Diberi kesabaran dan kekuatan dgn ujian yg Allah berikan ini...

dwaty said...

salam jejak sini... samalah kak... dah berapa bulan tak jenguk blog sendiri... kemalasan melanda...hihihi

~ yus ~ said...

Assalam Kak Azi. Apa khabar?