Followers

Tuesday, September 29, 2015

Seribu Satu Cerita......

Assalamualaikum..
Lama  sungguh saya tak update blog ni....tapi sesekali berjalan juga kat "rumah" kawan-kawan tengok cerita terkini diorang..cuma nam mulakan menulis tu, malasssss sikit...he..he.. 
dah tua tua ni..makin menjadi-jadi malas saya..
Baru-baru ni bila saya tengok banyak gambar yang saya ambil tapi tak dimasukkan kat sini..rasa sayang jugak sebab nanti gambar yang dalam hphone tu lama-lama saya selalunya saya akan delete...jadi kenangan masa tu akan hilang macam tu saja...
lagipun selalunya kat blog inilah tempat saya menyimpan gambar-gambar kenangan...jadi hari ni saya nak buat rangkuman cerita....

 Ini menu pada pagi Aidil Adha yang lalu. Pagi raya beraya kat Sungai Petani sahaja.
Saya masak menu yang simple saja untuk hidangan jiran-jiran dan adik beradik saya.





Ini pulak masa saya ke Sarawak bulan Ogos 2015 lalu. Bersama-sama rakan satu pejabat.














Kenangan bersama kakak angkat saya, Kak Norsiah bulan Syawal yang lalu. 





  Masa Kak Norsiah bagitau nak datang beraya, saya dah bekerja, Hanya sempat masak yang senang-senang aja.



Puding Karamel air tangan Kakak Ainaa, anak dara saya





Ini pulak masa kawan-kawan Abang Long, Kakak Ainaa dan Adik Sha datang beraya kat Rumah sebelum saya mula bekerja. kalau tak silap, raya keempat






 Kenangan berdua bersama Cik Abang saya.




Kenduri Perkahwinan adik ipar , Siti Khalijah  Bulan Mei 2015





Sekian, semoga perjalanan hidup kita semua dipermudahkan Allah S.W.T selalu. 
Wassalam.

6 comments:

Unknown said...

dapat jugak lepaskan rindu bila sesekali kuar n3 nih.
moga akak sentiasa sihat.

azi said...

Nafira..
TQ zura....akakpun rindukan zura..take care ye..jaga baby elok elok..:)

Zaitun said...

Walau sesekali update blog sekurang2nya dapat melepaskan rindu. Kak Zai harap dapat baca n3 Azie selalu.

azi said...

Kak Zai..
Terima kasih akakk...walaupun tak pernah bertentang mata, namun sesekali rindu itu pasti datang menyapa...rindu kawan kawan kat blog...:)

Azian Elias said...

salam azi..

this is my contact number. miss call i pun tak pe.. senang nak sembang pasal kashmir..

0192129958.

email, azianelias@yahoo.com

azi said...

TQ Puan Azian Elias..