Followers

Tuesday, June 23, 2015

Majlis Perkahwinan Anak Saudara, Nur Fasya Artika 06.06.2015

Assalamualaikum, Salam Ramadan dan selamat pagi . Selamat berpuasa diucapkan buat semua teman-teman. Semoga Ramadan kali ini memberikan kita seribu ketenangan, ketaqwaan dan berharap moga-moga amalan kita akan diterima olehNya.

Rasanya dekat setahun jugak ye saya tak ada cerita baru kat sini. Dah penuh dengan sawang "rumah" saya ni .Bukan tak ada cerita untuk dikongsi, tapi penyakit malas saya semakin menjadi-jadi..he..he..
Sebenarnya untuk cerita nipun, saya malas nak menaip..mungkin faktor umur kot... tapi mengenangkan hendak menyimpan gambar gambar kenangan perkahwinan Eka kat sini...saya gagahkan jugak...hee..hee..sebab kalau tak simpan kat sini, gambar gambar yang disimpan dalam hphone saya ni hilang macam tu sajalah..Eka , anak perempuan kedua kakak Zura saya. Tahun lepas si kakak kawin..tahun ni giliran Eka pulak dengan pasangannya Trizzna Perdiansyah.

semasa akad nikah pada 17 April 2015 (Jumaat)











Ini pula hari kenduri pada 06 Jun 2015 (Sabtu) yang lalu
Tempat : Hotel Swiss In
Sungai Petani, Kedah

Meja makan beradap

Tempat makan untuk VIP
Pelamin untuk bergambar. Tiada istiadat bersanding.
 Seisi bergambar keluarga. Ramai jugak yg tak ada ni
 Pengantin Baru

 Keluarga Arwah Kakak Illah.


 Emak dengan Cucu

 Family saya

Adik Aishaa
 







Malam ahad tu..diadakan pula majlis potong kek . Tetamu hanya ahli keluarga sahaja.
Maaf gambar pengantin tak ada ye..

Oklah ye..kalau panjang umur, insyaallah kita bertemu lagi kat sini.
Wassalam.

5 comments:

Zaitun said...

Salam azie...Alhamdulillah azie dah kembali dapat tahu perkhabaran.
Tahniah buat pengantin semoga kekal selamanya.
Selamat berpuasa buat azie sekeluarga.

Acik Erna said...

Lamanya azie menyepi..azie sihat?mak azie sihat? Teringat cili mak azie yang sedap tu

azi said...

Wsalam Kak Zai...saya selalu lawat blog akak baca cerita terkini akak..seronok tgk. akak jalan jalan makan angin, cucu yg. semakin besar dan pokok-pokok orkid kakak yang cantik tu...Selamat berpuasa untuk akak sekeluarga jugak ye..:)

azi said...

Acik Erna..
Alhamdulillah akak...kami semua sihat..emakpun , alhamdulillah, kurniaan Allah s.w.t pada dia, kuat mengalahkan saya walaupun dah 73 tahun..bertarawihpun sampai habis...kalah saya .hee..he..

p/s Akak saya pun teringatkan kek karamel akak yg sedap tu..bila la boleh rasa lagi...:)

Kakzakie said...

Barokallah... raya kali ini tambah meriah dgn adanya ahli baru dlm keluarga ye Azi. Salam aidil fitri dari kakak.