Followers

Saturday, February 5, 2011

Hari Rehat...

Hari ini aku tak berapa rajin kat dapur. Menu makan tengahari pun aku masak yang simple2 saja, Daging Masak Hitam, Masak Lemak Cili Api Labu Air dgn. Udang, Telur masak Sos, Daging Goreng , Sayur Campur, Ikan goreng serta sambal Belacan. Aku sebenarnya baru balik dari Pantai Merdeka Resort meraikan hari jadi anak-anakku...sebenarnya dah terlewat dari tarikhnya...letih juga memasak jamuan untuk adik beradik saja..kitaorang buat BBQ...sayangggg...aku terlupa bawa kamera..x dapatlah ambik gambar...hai....semuanya nak aku jugak yang ingatkan...geram..geram...

4 comments:

kak Erna said...

azi..sabar ye..jangan geram geram..benda pun dah lepas..he he
azi..terliur juga tengok menu azi ni..
akak hari ni pun masak labu..tapi labu lemak.

Nieza said...

Azi, sorry yer nk tanya umur brapa?nieza thn 79. nk panggil akak ke? btw tak rajin pun nengok menu azi ni berderet2..menyelerakan lak tu...sedapnya kalau leh rasa ni kan...hehe

azi said...

Salam Akak Erna..
mana tak geram, semuanya nak kita ingatttt...sabar ajelah kak..he..he..Akak..lemak labu sedap...tapi kalau masak pengat lagi sedappp..betul tak?..

azi said...

Salam Nieza...
Sebenarnya tadi...tunggu N3 Nieza..baru sempat tengok N3 yang lama2...rupa-rupanya Nieza ni muda banyakkkk dari Akak...jadi,panggil akak jelah ye...akak tahun 72...tua dah..ha..ha..
Nak tau sedap ke tidak...mailah rumah..ikhlas ni.Kiranya Nieza dan Kak Erna sajalah pengikut setia akak..hu..hu..