Followers

Thursday, March 17, 2011

Salam..

Emmm..hari ini saya dilanda kemalasan yang amat sangat..tapi..kalau malas macammanapun...kerja seharian perlu juga dibuat..hu..hu...Hari ni saya juga malas nak ke pasar...masak untuk makan tengahari habiskan apa yang ada dalam peti sejuk saja le...
Selepas mengemas rumah dan membasuh, saya pun mulalah kerja-kerja memasak.....menu hari ini lebih kepada permintaan...si kakak nak makan Ayam Masak Masam Manis, si Along nak makan Tom Yam Campur Bebola Ayam ....si Ayah tak lepas dengan karinya dan Ikan Cencaru Sumbat cilinya....sebagai Umi dan isteri, semua permintaan itu saya tunaikan.....dah pun keja kitakan.....emmm....ni keja tak habis lagi ni...saya berhenti rehat kejap untuk N3 ni...lepas ni nak sambung keja rumah balik....lipat kain....dan ....dannn....

4 comments:

Nieza said...

bestnyer tgk menu akak ni...sempat lagi singgah mkn sini ni...sambal belacan pun ada tu..suka la..jap lagi singgah mkn sanalah sebelum terbang ni...hehe

azi said...

Nieza....
Selamat Bercuti ye...akak doakan Nieza akan selamat selalu dalam perjalanann. Tolong tengok2 tempat orang untuk akak ye....Kalau nak singgah makan...marilah..he..he...nanti akak tambah lauk lagi..yelah nak sambut orang jauh..he..he..

kak Erna said...

azi..malas2 pun banyak tu..sedap2 menunya..
ok lah..tak mau kacau azi lama2..silakan teruskan kerja..melipat.menggosok dan macam macam lagi lah..he he..
esok giliran akak bercuti dan buat kerja2 tu semua pulak..jumpa lagi azi.

azi said...

Kak Erna...
Akak....he..he...kita kalau kat rumah memang macam tukan kak...tak menang tangan..semua benda nak kena buat.....sudahnya hari Isnin......hari kembali bekerja jadi "Black Monday"..he..he..
Ye..esok giliran akak pulak bergusti kat dapur....he..he...dah fikir ke nak masak apa esok ?...