Followers

Sunday, May 22, 2011

Salam...

Assalamualaikum.

Selamat tengahari semua.....

emm...agak lama jugak ye saya tak bersiaran...bukannya apa...dua tiga hari ni sibuk sikit...jemputan untuk majlis kenduri banyak sangat....hari sabtu saja , saya ada dua jemputan...dua2 disebelah pagi. Pukul 10.00...bacaan Yassin dan majlis berendoi cucu jiran....pukul 11.00 pulak majlis akad jiran depan Homestay....tapi sebelum pergi majlis bacaan yassin tu..saya siap masak untuk keluarga dulu....yelah...kita nanti makan sedap2...kesian pulak orang kat rumah ....tapi gambar masakan tak sempat nak diambil...pukul 7.30 saya dah mulakan kerja memasak. Untuk sarapan , saya cuma sediakan Koewteo goreng saja...makan tengahari ..saya masak daging Masak kicap, sambal Tumis Sotong, Sayur Sup dan Goreng Ikan kukus saja... cuma sempat masak simple2 saja...habis masak pukul 9.30 pagi....mandi dan terus ke rumah kenduri tu. Untuk Majlis akad nikah saya bawa Aishaa...yang lain semua tak nak ikut....Aishaa ni cukup suka tengok pengantin....memang dia suka sangat...bila dia tengok pengantin yang sama cantik , sama padan tu...tersenyum simpul dia.......bilik pengantin pun cantik...saya teringin nak ambik gambar...tapi malu nak mengusung kamera....tengoklah...nanti hari kendurinya pada 28.05.2011 saya masukkan gambarnya.

OK...selamat Menikmati makan tengahari ye...

8 comments:

Kakzakie said...

Wa'alaikumsalam azi,

Moga sihat dah sejahtera. kakak tunggu resepi baru Hehe....

Acik Erna said...

waalaikummussalam azi..
sibuk dengan kenduri ye..tak pe azi.
dulukan yang penting kan..

dwaty said...

kira urusetia la ni.... mesti busy kan....

azi said...

Akak Zakie....
Akak...saya sihattt ..sampai berlebih-lebih sihat le pulak..he..he..harap akak pun sama ye..
akak..nanti kalau rajinnnnn..he..he..saya letakkan masakan baru ...tungguuu...he..he..

azi said...

Wsalam kak Erna....
Akak..sekarang ni kenduri tak kira masa...ni cuti ni lagi banyakkkkk...akak..kenduri 28 tu nanti diorang minta nak masak dalam kawasan homestay saya....jadi saya kena la tolong mana patut....

azi said...

Dwaty...
Akak bukan urusetia..he..he..cuma akak tolong mana yang boleh tolong saja...

Acik Erna said...

Assalam azi..azi sihat ke..lama tak muncul risau jugak..rindu nak tengok masakan azi..

azi said...

wslm akak..
Akak..saya sihatttt..akak jgn bimbang..he..he..masa saja yg tak izinkan saya ke sini...nantikan N3 saya ye...he..he..