Followers

Saturday, June 11, 2011

Selamat Malam...


Bihun Tomyam..pilihan saya..paling sedap kat SP

Pilihan Aishaa

Pilihan Ainaa...tak jemu2...hari Ahad lepas..pun makan ini

Sup sayur pilihan Cik Abang

Aishaa..macam2 mimik muka dibuatnya..

Aishaa, susah betul nak diajak bergambar..


Saya dan Aishaa

Ainaa..dah macam Anak dara..baru 9 tahun..

Ainaa dan ayahnya


Assalamualaikum...
dan
Selamat Malam

Emmm...hari ni Sabtu...masih banyak jemputan Majlis Perkahwinan. Saya dan keluarga mendapat 4 jemputan tapi hanya tiga saja yang mampu kami pergi...yang keempat dah tak boleh pegi dah...bawa Aishaa...susah sikit..dia dah meragam...hari pulak panas...
kiranya , saya pada hari ni cuti le memasak untuk makan tengahari.....pagi tadi saya sediakan sarapan Pulut Durian, Nasi Goreng dan Roti canai untuk keluarga...pastu tengahari dah pegi makan kenduri pulak....seronok jugak tau pegi kenduri ni..he..he...bolehlah jugak kita cuti memasak...
Malam tadi, saya , Cik Abang , Ainaa dan Aishaa keluar beli barang...Along dan emak saya tak nak ikut. Walaupun perut dah kenyang..tapi Ainaa..biasalah...ajak jugak ayahnya pegi ke Restoran kegemarannya...HOT MAS....dah lalu dekat situ....ayah..kalau anak2 dah ajak tu....ikut sajalah....tapi kami makan yang simple2 saja..saya pun bila tengok dalam gambar....dah kembang semacam saja....tapiii..bila makan...pantang tengok..he..he..saya sempat jugak ambik gambar, kebetulan kamera ada dalam kereta Cik Abang saya...boleh le promote Restoran tu...he..he..Bihun Tomyam dia...kat SP ni..paling sedap....saya tak pernah rasa lagi bihun Tomyam yang sesedap tu...makanan lain pun semuanya sedap2...Nanti kalau sapa2 yang singgah ke SP tu...bolehlah pegi ke HOT MAS...buka pukul 5.00 petang - tengah malam kot...
Bye..jumpa lagi nanti ye...

8 comments:

Acik Erna said...

assalam azie..tak boleh tahan akak bila kata bee hoon tomyam nya sedap..akak uka sangat makan beehoon tomyam..tapi selalunya buat sendiri..tak boleh makan kat kedai punya tak kena ngan selera akak..he he..cerewet mak cik ni kan..

Kakzakie said...

Anak dara mestilah suka posing. Kakak dah malu sikit dah besar... Suka tengok anak-anak Azi

Apa-apa pun akak suka makanan yg terhidang juga menggoda kalbu.

ZurHeritage said...

sedapnye tomyam

azi said...

Salam kak Erna/Acik Erna...
Akak...Bihun Tomyam kat situ..memang sedap kak...kena pulak dgn. selera saya...semua cukup rasa..bila saya buat sendiri tak jadi macam tu...akak..selera kita memang samakan kak...he..he...

azi said...

Salam Kakzakie...
Akak...anak2 saya ni kadang ok bila nak bergambar..kadang tidak..ikut mood diorang le..he..he..macm Aishaa tu kak..mcm2 mimik muka dibuatnya...
Akak..makanan kat situ semuanya sedap2...harganya juga berpatutan....

azi said...

Zu...
Mestilah sedap....kan tempat kegemaran Zu tu..he..he..

Nieza said...

assalam kak,wahh semua makan tu nampak menyelerakan....terliur dah saya..tak sabar nk blk Malaysia nk jln-jln cari makan..hehe

azi said...

Wsalam...Nieza..
nanti kalau balik malaysia...boleh mai sini....terkenal jugak tempat ni...artis pun datang tau..he..he..wpun ramai orang..pesanannya cepat....kita tak payah tunggu lama...makanan dia pun semuanya sedap2..murah pulak tu...