Followers

Friday, July 22, 2011

Rombongan CIk Pah ke Hadyai

Assalamualaikum dan selamat Pagi..
Saya bersiaran dari atas bas ni.....sebenarnya saya dan ahli keluarga dalam perjalanan ke Hadyai, Thailand.. Rombongan ini ditaja sepenuhnya oleh Abang dan kakak saya .Cuma perlu bawa duit untuk shopping saja. Ahli rombongan pun terdiri daripada ahli keluarga semuanya.... Abang saya ambik pakej pelancongan dari Sinar Mas Travel dan Tour. Bas yang kami naiki bas VIP 2 tingkat , kemudahan talian internat disediakan...
OK..Nanti saya akan N3 gambat terkini ye..Doakan perjalanan kami selamat ye...
.

10 comments:

Kakzakie said...

Assalamualaikum azi,

Seronoknya kakak dengar:) Mesti nak shopping raya. Minggu depan kan dah puasa. Belilah banyak-banyak jangan sampai bas tak muat sudah azi...:)

ainnoraini said...

bestnye gi jalan2..
shopping untuk raye ye azi...

semoga selamat sampai ye..dan dipermudahkan segalanye...

Zaitun said...

Selamat berholiday...shopping banyak2 hehe...

Acik Erna said...

Assalam azi..pi melancong ke hatyai ye..
semoga azi dan keluarga selamat di perjalanan pergi dan balik.

al-lavendari said...

seronok juga melancong dengan keluaga menaiki bas berbanding k/terbang. kalau bas boleh berhenti kat mana kita suka.

azi said...

Wsalam Akak..
Akak..sebenarnya kitaorang tak rancangpun ..tapi abang tiba2 saja kata nak bawa pegi Hadyai...kebetulan anaknya buat practikal kat situ...nasib semua ada pasport...

Akak..saya tak shopping banyak .cuma beli beras wangi dan pulut saja..lain2 lebih kepada permintaan anak2...:)

azi said...

Kak Ain...
memang seronok jalan akak...:)
tapi saya tak shopping untuk rayapun sebab saya kalau jalan dengan anak2....tumpuan lebih kepada mereka...saya kalau nak shopping..suka sorang2....boleh lama2 sikit...:)

TQ ye kak..doakan saya...alhamdullilah...semua selamat.

azi said...

Kak Zai..
Terima kasih kak...saya banyak belikan untuk anak2 aje...untuk saya, cuma barangan rumahtangga saja...:)tapi habis jugak dalam
B7500.00 he..he..duit Thailand tau kak...

azi said...

Wsalam Kak..
Akak..percutian yang ditaja .....sapa tak mau pegikan...he..he..kitaorang rancang dalam masa 4 hari saja kak...nasib baik semuanya dipermudahkan Allah..
P/S Terima kasih ye akak, doakan perjalanan saya...

azi said...

Salam Pak Ngah..
Pak Ngah...Nak naik kapal terbang selalu macam Pak Ngah..tak mampu...jadi naik bas ajelah he..he.....saya gurau saja tau Pak Ngah...kalau Pak Ngah marah...Pak Ngah cepat tua...:)
Pak Ngah...kitaorang ambik pakej siap dengan Pramugari lagi...semua ikut jadual...anak2 nak terkucil pun kena tahan...he..he..