Followers

Thursday, August 25, 2011

Ulang TahunPerkahwinan Yang ke 16 dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum
Selamat Pagi semua...emm..hari dah dah masuk 26 hari kita menjalani ibadah puasakan. Rasa macam sekejap saja. Lagi 4 hari kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri..dan saya pasti, waktu ni mesti semua kawan2 blogger sedang sibuk buat kuih raya....
Sebenarnya hari ini, 26 Ogos adalah Ulang Tahun Perkahwinan saya yang ke 16. Macam tak percaya pulak dah 16 tahun saya menjadi isteri kepada Cik Abang saya. Saya sangat2 bersyukur kerana dalam tempoh tersebut, tak ada apa2 perkara yang berlaku yang boleh menjejaskan hubungan saya dengan Cik Abang. Kalau merajuk manja-manja tu, adalah. Sebagai seorang isteri, saya bersyukur kerana diberikan oleh Allah s.w.t kepada saya seorang suami yang sayangkan saya dan anak2 serta bertanggungjawab . Kalau ada yang tak puas hati tu sikit2 tu, biasalah..kitakan manusia biasa...bersifar baru...selalu melakukan kesalahan....saya akui, saya pun bukanlah insan yang sempurna tapi saya akan sentiasa menyempurnakan diri saya untuk menjadi seorang Isteri yang baik dan umi yang penyayang kepada anak2 saya.
Doakan ye semoga rumahtangga saya akan berkekalan hingga hujung nyawa kami berdua dan sentiasa diberi perlindungan oleh Allah S.W.T serta dimurahkan rezeki.
selalunya kami akan menyambut ulangtahun dengan pergi bercuti, tapi sekarangkan bulan puasa..jadi percutian itu mungkin selepas raya le kot..itupun kalau jadi.
hari ini mungkin ada masalah internat..dari subuh tadi saya cuba untuk upload
gambar...tak dapat2...cadang tu nak juga "tayang" gambar saya bersama dengan Encik Abang...tapi tak boleh pulak..
Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil fitri, maaf zahir dan batin dan menyusun jari sepuluh, memohon ampun seandainya ada tulisan saya yang kurang menyenangkan hati kawan2 blogger yang sudi bertandang kesini. Walaupun kita tak pernah bersua muka, bertentang mata namun kemesraan itu tetap dirasa.
kepada kawan2 yang nak balik ke kampung tu, berhati2 lah memandu ye..
Wassalam

16 comments:

ainnoraini said...

selamat menyambut ulangtahun perkahwinan..semoga bahagia selalu dan jadi isteri yg solehah...
lebih kurang usia perkahwainan kak ain jer..tp november ni tarikhnye..

nak ucap selamat hari raya buat azi sekeluarga...maaf ye kalau terdapat silap dan salah sepanjang perkenalan kite dialam maya ni...

jemput la datang ke rumah..

MulutPayau said...

Selamat menyambut u/tahun perkhwinan..semoga kebahagiaan yang dikecapi berkekalan hingga ke akhirnya...

Selamat menyambut hari raya juga utk Azie dan famly...ceria2 selalu..

Kakzakie said...

Tahun yg samalah kita menikah tapi kakak menang sikit azi. Kakak pada bulan Mei.

Moga mendapat limpahan rahmat yang berterusan dari Allah buat mahligai yg dibina.

Selamat Ulangtahun perkahwinan dan Selamat Hari Raya dari kakak. Mohon maaf apa yg terlanjur ye...:)

azi said...

Kak Ain..
Terima kasih ye kak doakan saya...
Oh!..akak pun tahun yang sama ye...kalau macam tu anak akak yg sulung mesti 15 tahunkan..tapi tengok semuanya besar2 dah..dannn mesti kita ni sebaya aje...rasa ralat le pulak saya panggil akak...umur Kak Ain berapa ye..?

Selamat hari raya juga buat akak sekeluarga....kalau dekat saya nak juga pegi rumah akak...nak kutip duit raya..he..he..

azi said...

Terima ye MP...
Semoga MP dan keluarga juga beroleh kebahagian dan keredaanNya..

Selamat Hari raya buat MP juga..semoga gembira bersama keluarga dipagi Syawal nanti..:)

azi said...

Salam Kakak Zakie..
Kakak..Terima kasih ye sudi doakan saya.

Saya pun sama kakak. Maaf andainya ada yg.tersalah bicara, tersentuh rasa...selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Acik Erna said...

assalam azi..maafkan akak..terlewat..tenet slow dan sibuk sikit.
selamat ulang tahun perkahwinan azi..semoga semua doa2 azi dimakbulkan yang maha esa.

azi said...

Mr lonely,
TQ ...visit my blog...

azi said...

Wsalam Akak Erna..
Akak, memang internat ada masalah le, saya upload gambar tak dapat2..pastu gambar jadi oren + merah... dan saya tahu akak sibuk buat kuih ...he..he..:)

Terima kasih ye akak...doakan kebahagian akan menjadi milik saya yg abadi ye..

hanez said...

salam, tahniah & selmt hari raya..

azi said...

Hanez..
Terima kasih..Selamat Hari Raya buat Hanez jugak...

azian said...

16tahunnnnnnnnnnnnnnnnn

tahniah!!!!
harap kami pun akan berpanjangan mcm akak dan en hubby...
akak utara????jauhnya kak....
tapi kl ade rezeki insya ALLAH boleh jumpa kan...hehehehe

miss u sooo much la akak....sy tak berkesempatan nak BW sejak akhir2 nih...huhuhu

salam lebaran dr kami sekelurga....

azi said...

Azian..
Terima kasih ye sudi lagi singgah sini...ye..dah 16 tahun..rasa macam kejap aje..akak doakan yan dan suamipun akan berpanjangan hingga akhir hayat..:)

kalau mai kedah..jangan lupa singgah ye..he..he..akak tungguuu...

Zaitun said...

Salam azi... kak Zai tinggal keretapi,maaf ya.

Happy anniversary semoga berkekalan sampai bila2.
Selamat hari raya buat azi sekeluarga maaf zahir dan batin.

azi said...

Salam Rindu Kak Zai...
lama betul akak menghilang ye...he..he..apapun Selamat Hari Raya buat akak dan keluarga jugak ye...terima kasih atas ingatan akak..