Followers

Tuesday, September 27, 2011

Ulang Tahunkelahiran Anak Buah...Wan Nur Syalydia


Ayunie dan Farhana
Sahabat baik Syedia


Tak pernah berenggang...tiga-tiga dapat masuk sekolah asrama penuh....tapi tetap setia dengan sekolah diorang...tahun ini ambik SPM pulak...

Tiga sahabat karib. dari kiri...Farhana, Syedia dan Ayunie...nampak garang tak Syedia tu..?
Dia tu Penolong Ketua Pengawas kat sekolahnya.

Kuih ini saja yang ditempah

ini jugak hasil tangan kakak saya..

Kek Coklat hasil tangan kakak saya jugak.....memang sedap kek ni...


Yang ni Acu taja, (saya le tu ..he..he..)Lontong dan Sambal Tumis Ikan Bilis....
Mee rebus tu kakak Illah saya yang buat sendiri

Apom pokka Dot ni pun hasil tangan Kak Rusni...sponsor untuk Syedia..

Puding, hasil tangan kakak ipar saya, kak Rusni

Assalamualaikum..
Selamat malam semua....sambil tengok-tengok anak-anak buat kerja sekolah dan latihan dan keja sekolah...saya pun sempatlah "menyelam " sekejap...he..he..
Hari ni nak citer pasal Hari Ulang tahun kelahiran anak buah saya, Wan Nur Syaledia yang ke17 tahun..dia ni anak kepada kakak saya yang kedua...Kakak Illah. Sebenarnya majlis sambutan ni dibuat minggu lepas...sebelum nak buat N3 ni, saya minta izin dulu dari Syedia...manalah tahu, kalau-kalau dia malu...yelah...dia tu wpun nampak garang...tapi pemalu juga orangnya....
majlis pun sekadar jemput rakan sekelas dan cikgu-cikgunya saja...

Syedia ni suka makan Lontong, jadi saya pun tajalah Lontong buatnya...nak dijadikan cerita...lontong tu pulak yang mendapat sambutan dan habis dulu...

eh..eh...terpaksa berhenti kat sini dulu ye..Aishaa dah panggil tu...nak tidur le tu...gambar pun tak dapat nak masukkan semua...lambat macam semut line malam ni.

Sampai jumpa lagi.
Wassalam.

17 comments:

ainnoraini said...

hepi besday...semoga berjaya SPM nnt...dan dipermudahkan segala urusan...jd anak solehah dan menghormati ibubapa...

mesti sedap ucu punye masakkan tu kannn..bile la nak rase ni...

azian said...

wahhhh...anak saya lom buat lagi pun bulan lepas....sbb bualn puasa...nnt laa kl ade rezeki buat masa dia 2tahun....hehheheheeh

Acik Erna said...

assalam azi..happy birthday buat anaksedara azi..semoga cemerlang dalam peperiksaan dan dalam hidup.
mesti sedap lontong azi tu..sebab lontong yang habis dulu.

dwaty said...

nak belajar memasak dengan akk la... kek coklat tu nampak sedap... yummy2...

Baby said...

x aci ar cm ni..nanti besday baby pon,,acu kena boh gak..hehehe.. :)

MulutPayau said...

tentu sedap lontong yg Azie buat...Saya pernah buat, tapi suami kmplen kata kurang sedap..heheh

p/s..Selamat hari lahir utk Syalydia..semoga berjaya dalam SPM nnti..

azi said...

Azian...
Nanti bila buat majlis tu...kena "double' le...he..he....hadiah pun mesti dua tau...he..he..

azi said...

Kak Erna/Acik Erna..
Akak..TQ ye bagi pihak Syedia...
Dia memang pandai kak...8 A dalam PMR...saya duk takutkan si Along tu..

Tak sedap pun kak...tapi kawan2 dia datang, semua makan lontong dulu...diorang suka mkot kak...he..he..

azi said...

Dwaty...
Nak belajar..bolehhh....tapi akak ajar yg.akak reti aje lah......asyik2 masak yg. sama...ha..ha..

Waty, kek tu memang sedapppp...akak pun dah belajar dah...nanti akak tunjuk ye..he..he..

azi said...

Baby..
Kita punya besdaykan nak buat kat Damai Laut nanti...mestilah Acu masukkan kat sini...tungguuuuu!!!..ha..ha..

azi said...

Salam MP..
MP..saya pun bukannya pandai..masak gitu2 aje...mungkin kena dengan selera diorang kot..he..he..
MP pun mesti pandai masak...saja aje suami komplen sayang tu..he..he..

p/s terima kasih cikgu!!...he..he..

hamzah ian said...

sedap makanan..

azi said...

Hamzah ian..
Terima kasih ye sudi singgah blog akak...:)

~ yus ~@ ibu maznaz said...

kek coklat tu nampak marveles lah kak azi.

selamat hari ulangtahun buat anak sedara kak azi tu..

wahida said...

selamat hari lahir utk syalydia..sedap nama dia...


akak kalau buat lontong lagi pas la kat saya sikit...hehe...

azi said...

Yus..
kek tu memang sedapppp...akak pun suka...he..he..

azi said...

Wahida..
kalau dekat...akak dah hantar dahhhh....tapi tak janji sedap tau...:)