Followers

Tuesday, October 11, 2011

Sedihhhhh...

Assalamualaikum semua...

Saya tak nak citer banyak hari ni...saya sedihhhh...semua komen saya masuk kat kotak "SPAM" kat rumah kawan-kawan...penat-penat saya komen...sudahnyer tak ade...pada kawan-kawan semua...tolong tengokkan ye Kotak SPAM masing-masing....mesti ada komen yang tersimpan kat situ...

Wassalam..

21 comments:

dwaty said...

astomlykenapa kak??? jgnla sedih2....

kasihibu said...

selalu jugak terjadi macam tu, tp kenapa ye?

~ yus ~ said...

Janganlah sedih kak. Kalau mcm yus semua komen masuk akan di dpt juga di email, so yus ttp baca komen akak tu walaupun ia tak muncul di kotak komen...:)

ainnoraini said...

ade la azie...
kenapa ye jadi mcm tu...nak tolong pun ainnye reti sangat...

tak mau la sedih2 tau...nnt ok la tu..

Acik Erna said...

azi..memang maca tu la..dah banyak kali..herankan..tapi azi jangan risau..nanti akak letak balik keasal..

azi said...

DWaty...
Akak sedih le waty...he...he.....tak lah..saja aje gurau...

MulutPayau said...

Azie...jngn sedih2 tau...tapi Mp pun tak pndai jgk bab2 macam ni...

atie said...

salam ukhuwah .....

al-lavendari said...

jangan bersedih lagi .. komen azi telah berjaya dikeluarkan dari kotak spam .. terima kasih kerana mengomen.

azi said...

Dwaty..
Tak sedih le....saja aje akak gurau...he..he..

azi said...

Kasih Ibu..
Akak rasa masalah internat kot..tapi blog akak yang kerap jadi...:)

azi said...

Yus...
terima kasih le... Yus baca jugak komen akak wpun kat email..

azi said...

Ain..
He..he.. saya pun tak pandai Ain...tapi saya perasaan banyak komen saya yang tak ade kat "rumah" Ain..saya selalu singgah dan komen tau Ain...jadi jangan serik singgah sini ...he..he..

azi said...

Kak Erna..
Akak..tulah..saya heran le kak..masalah tu kerap jadi pada saya...dah le saya ni tak pandai...he..he..terima kasih ye kak..

azi said...

MP..
Tak sedih dah...dah ok...bila dapat semangat dari kawan-kawan yg.semuanya prihatin...:)

azi said...

Atie..
terima kasih ye sudi singgah sini dan folo..nanti akak folo balik ye..:)

azi said...

Pak Ngah...
Mana saya tak sedih Pak Ngah...komen punyalah banyak dan penuh perasaan...tapi tak ade dalam kotak komen...nasib Pak Ngah pandai...masukkan balik ...:)
terima kasih Pak Ngah.

azian said...

kak azi...
apesal kak jd cam gituhhh?????

azi said...

Azian..
Tak tahulah Yan...masalah betul...kalau buka blog tu...Yan jeling2 sama kotak SPAM ye...takut2komen akak sangkut kat situ..:)

Zaitun said...

azi janganlah sedih, kak Zai pun sedih juga sebab tak reti nak tolong.

azi said...

Kak zai...
komen saya kat blog akak pun masuk SPAM...akak perasaan tak..?