Followers

Wednesday, April 4, 2012

Kad dari Nieza......Our Journey Begins.



Assalamualaikum


Hari ni saya nak letakkan kad yang diberi oleh Nieza, Our Journey Begins sempena Sambutan Ulangtahun Ke 2 blognya. Ikhlasnya, saya tumpang seronok bila tengok blog Nieza
mendapat banyak pengikut....Tahniah saya ucapkan buat Nieza....saya suka ikuti Blog Nieza ni sebab dapat tengok gambar-gambar menarik di luar negara...yelah..kita ni, bilalah ada rezeki nak sampai ke sanakan...kalau dah menjamu mata menatap gambar-gambar Nieza kat sana...sedikit-sebanyak tu dapatlah juga gambaran keadaan kat Finland tu..


emmmm.....tak tahu nak tulis apa lagi ni...he..he..


Sekian, wassalam.

8 comments:

Acik Erna said...

azi..akak pun sukakeblog nieza..cantik2kan gambar2 yang dikongsikannya

dwatyKNY said...

Assalamualaikum kakak...

sihat???

hope semuanya berjalan lancar...

Kakzakie Purvit said...

Bunga tulip tu masih baru dia snap kan Azie.. cantik kalaulah kat M'sia ada bestnya... dapat gambar jadilah:)

azi said...

KakErna.
Akak, Nieza nipun antara yang terawal folo saya macam akak...saya suka keblognya sebab nak menatap gambar-gambar kat finland tu, nak pegi, tak tahu bila...tengok gambarpun jadilah...:)

azi said...

Wsalam Waty..
Akak dan keluarga, alhamdullilah... sihat...harap watypun macam tu...jaga diri ye...:)

azi said...

Kakzakie..
Kakak, saya rasa gambar bunga tulip tu diambil masa Nieza melancong ke Holland baru-baru ni...bertuah diakan kakak...dapat tengok bunga yang real....kita kat sini, bunga plastik pun jadilah.....:)

MulutPayau said...

assalamualaikum azie...

Memang cantik kad tu...ada masa nnti nak terjah jugaklah blog Nieza

azi said...

Wsalam MP...
Terjahlah....menarik blog Nieza ni...banyak gambar-gambar dia kat sana dikongsikan dengan kita...memasak pun pandai...:)