Followers

Sunday, June 24, 2012

Salam.....

Assalamualaikum dan Selamat Petang semua.
Baru berkesempatan nak berjalan-jalan kat sini. Sebenarnya saya baru balik dari berkursus di Penang. Tak jauh pun tempatnya..hanya dalam 80 km aje...saya berkursus dari Rabu sampai hari Jumaat. Bila balik rumah tu, memang tak ada masa le nak buka NB pun...anak-anak saya, walaupun baru kena tinggal 3 hari saja, bila Umi balik tu, macam-macam yang dimintanya. Keluar makanlah malam Sabtu tu, Sabtu semalam tu pulak, suruh saya masak laksalah, Sup Tulang, Masak Lemak Ketam, Udang Sambal...tu tak termasuk hadiah yang dibeli sebab tinggalkan diorang....nak manja dengan Umilah tu....

Saya belum lagi berkesempatan nak jalan-jalan  kat rumah teman-teman semua. Rasa rindu sungguh nak baca setiap cerita diorang ...tengok-tengok gambar. Insyaalah, saya akan cuba mencari masa....:)

Emmmm...nak cerita...sampai saja rumah hariJumaat tu, Cik Abang saya bagitau ada bungkusan untuk saya dalam kereta saya. Dia ambil kat Pejabat Pos sebab masa posman hantar hari tu tak ada orang kat rumah. Saya sungguh seronok dan berbesar hati bila buka saja bungkusan tu ...terima kasih pada si pengirim yang sudi mengirimkan hadiah tu buat saya. Semoga Allah memurahkan beliau rezeki dan kehidupannya dirahmati Allah.

Cukuplah sampai di sini ye.
Wassalam.

14 comments:

~ yus ~ said...

baru pertama kali ni nampak wajah kak azi..

comel dan manis orangnya...:)

selamat kembali dari berkursus kak...

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Moga sihat hendaknya dan selamat kembali...

Acik Erna said...

assalam azi..pi kursus rupana patut lama tak menulis..
anak2 kena tinggal..memang la bila uminya balik minta perhatian..nak manja kan azi

azi said...

Yus...
terima kasih Yus atas pujian tu....he..he...tapiii yang pasti bertambah2 bulatkan...:)

Kursus 3 hari, bagi anak-anak bagaikan 3 bulan...ha..ha..

azi said...

En. Abd. razak...
terima kasih....:)

azi said...

Kak Erna..
Akak, diorang memang macam tu, kena tinggal sekejap aja, tapi macam-macam umi kena "Pau'...he..he..

ainnoraini said...

Haii..azi...makin manis dan berseri2 tuu...
Seronokkan sesakali pergi kursus cuma yg kat rumah yg tak seronok sebab kene tinggal pastu bila mcm2 la permintaannye yee..

Itu tandanya masakan azi sedapp....

azi said...

Ain..
he..he..manis apa...makin temban adalah...ha..ha..

Anak-anak kita memang manjakan ain, pantang kena tinggal, balik rumah diorang buat macam setahun tak jumpa...:)

Kakzakie said...

Sebenarnya bukan anak-anak saja yg rindu azi... kita mama dia lagilah rindu sebenarnya cuma tak tunjuk ghairah macam mereka..

azi said...

Kakak..
itu sudah semestinya...he..he..rindu anak pada umi manakan sama dengan rindu umi pada anaknya......:)

Kunang-Kunang said...

Salam Azi,

Tahniah dapat hadiah. Pemberian orang mesti hepikan.

azi said...

Salam Kak Ani...
Memang seronok sangat kak ani ..
Hadiah tu dari kawan-kawan blogger kita jugak..

Zaitun said...

Salam azi...anak2 dah rindu dengan masakan azi yang sedap2.

Awet muda hehehe....

azi said...

Wsalam Kak Zai...
Anak-anak memang macam tu kak.....macam-macam permintaan...he..he..

Awet muda?...akak ni, dah tua dah saya ni akak...:)