Followers

Monday, September 17, 2012

Gambar Jamuan lagi...

Assalamualaikum.
Hari ni saya masukkan lagi gambar yang baru dapat dari adik sepejabat. Saya masukkan kat sini untuk simpanan saya sendiri dimasa depan.  Dari kamera dia terus masukkan dalam blog ni......jadi disinilah tempat saya menyimpannya....kalau ada yang sudi singgah sini dan nak tengok tu, tengoklah ye...kalau tak sudi dan dah jemu tengok muka tuan rumah....sila abaikan gambar-gambar ni...sekarang ni kalau ambik gambar, jarangdah kita dapat dalam bentuk kepingan gambarkan, semuanya main masukkan dari kamera ke PD atau komputer....:) 

Bersama kak Salmah, kawan sepejabat.
Kak salmah, Cik Zuraihan dan Salbiah.
Percaya tak kalau saya katakan, kawan saya ni dah 54 tahun umurnya...nampak mudakan..
Gerai bakar sate.
Inilah Air Sirap selasih pandan...menang sedappp..
Sekian.
Wassalam

18 comments:

Acik Erna said...

assalam azi..cantik cantik dan ceria gambar yang azie kongsikan.
nanti lama2 boleh buka dan tengok semula kan..kenangan manis

azi said...

Wsalam...gambar ajeke cantik akak..orgnya tak cantik ke...?..he..he..

|| NaFiRaa || said...

meriahnye majlis~ saya punye ofis majoriti cina.. so x de lah majlis untuk raya.. sedih~

azi said...

Nafira...
Tak pe..yang penting raya kita meriahkan...:)

dwaty said...

betul tu kak... sekarng ni susah dah nak jumpa album gambar.... ambik gambar banyak2 pun masuk komputer gak... tu yang best ada blog... boleh share terus... jadi kenangan cucu cicit... hehehehe

azi said...

Dwaty,
kalau tak masukkan kat sini..simpan dalam PD, alamatnya hilang terus le ....he..he..

Kakzakie said...

Itulah untung bila saiz kecik Azie walau dah 54 tapi nampak muda..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Beraya sakan yea.. Best raya kat opis..

azi said...

kakak..
waaaaaaaaaa...kakak..silap-silap orang kata sama umur dengan saya...:)

azi said...

PMDR...
memang seronok beraya dengan kawan-kawan...memang meriah...:)

Zaitun said...

Dalam ramai2 tu yang paling comel ialah tuan punya blog hehehe....

wahida said...

amboi kawan akak tu umur 54 tahun? mcm 40 tahun je kak...awet muda betul la...

akak pun sama cantik...serius...baju akak pun cantik...

azi said...

Kak Zai...
he..he..ye..ke..?...kena belanja akak ni...:)

azi said...

Wahida...
Tulah untungnya orang kecikkan...sentiasa nampak muda...

MulutPayau said...

Berseri2 tuan blog sambut raya....
Azie...serius, kawan azie tu nmpak lebih muda dari umurnya...terkejut jugak bila tahu umurnya 54....

azi said...

MP...
untung jadi orang kecik molekkan MP..macam saya ni....nampak lebih dari usia....wakaka....

Kasih Salina said...

bergambar untuk kenang kenangan wajib la tu kan..time raya kan meriah sana sini..org saiz tubuh kecil ni memang untung sangat2 coz lambat nampak tua kan..

~ yus ~ said...

kak azi yang baju merah tu ya. Manis orangnya.

Betullah, awet muda betul kawan akak tu. Dah 54 tahun? Apa petua dia ya?