Followers

Sunday, June 23, 2013

Majlis makan-makan...

Assalamulaikum...
Tak tahu nak buat N3 apa, saya buka PD, kot-kot ada gambar-gambar lama yang boleh dimasukkan kat sini..terjumpalah gambar ni...sambutan hari lahir saya dan kawan satu ofis, Puan Aishah, Kak Salmah dan Cik Zuraihan. Kami kumpul duit dan buat jamuan kecik-kecik...

 Antara hidangan kami hari tu. Kuih Cara bakar, Cheese tart dan Cheese "apa tah" yang begitu sedap hasil air tangan Adik kami kat ofis ni, Cik Zuraihan.
Puding Buah-buahan permintaan Kak Salmah yang begitu suka makan puding buah-buahan ni...puding campak-campak aja..he..he..
Selain tu , kami tempah jugak mee kari ni. rasanya memang sedapppp... 

Tapi ini semua hanya tinggal kenangan, Kak Salmah pun dah bertukar tempat bertugas.
Jamuan makan-makan macam ni pun dah jarang kami buat....

Sekian. Semoga berjumpa lagi.
Wassalam.

10 comments:

Acik Erna said...

Assalam azie..tinggal kenangan ye azie...

MulutPayau said...

Seronokkan kalau buat jamuan makan2 kat tempat kerja..dulu2 tempat saya pun sama, kita orang sllu pakat bawa makanan sendiri ke sekolah sbb dah boring ngan kantin..tapi Skrang tidak lagi...

azi said...

Acik Erna..
Wsalam akak...tapi kenangan tu tetap tersemat dalam hati...macam pertemuan kita dulu. Tetap saya kenang sampai bila-bila.....terima kasih sebab sudi menjadi sahabat saya wpun saya ni orang biasa-biasa saja...:)

azi said...

MP...
kami pun dah jarang buat makan-makan macam ni...nak buat makan macam ni kena ada geng satu kepala tau, baru seronok...:)

ainnoraini said...

waaa mcm2 ada makanan tuu...sedap jer semua tu azi..

Azi,siannya adik aishaa jatuh basikal...mesti sakit tu kannn...kalau ain la mesti ketar lutut bila tengok ada darah masa adik ashaa jatuh tu...
Harap2 cepat sembuh yee...

Kat shah alam jerebu skrg ni azi,tak bagus sangat keluar gi jln2 kene dok dlm rumah jer...

Kakzakie said...

Tinggal kenangan ye Azi. Tapi bila lihat balik gambar-gambar mesti menggamit rasa rindu..

azi said...

Ain...
la ni dlm proses nak hilangkan parut kat muka Adik Aishaa tu...kalau ada krim yang bagus, bagitau ye Ain...:)

azi said...

Kakzakie..
sebab tu kita selalu abadikan setiap kenangan dalam gambarkan..boleh jugak tengok time rindu...:)

Zaitun said...

Banyak juga makanan yang disediakan,paling best mee kari tu hehehe...

azi said...

Kak Zai..
Mee kari tu memang sedap. Kalau ada mesyuarat, itulah menu pilihan kami...he..he..